Vse stvari so težke,
preden postanejo lahke.
(Arabska modrost)
Učenci z učnimi težavami
Raziskave v Sloveniji kažejo, da skupina učencev z učnimi težavami v OŠ vključuje 20 do 25 % populacije vseh učencev. Učenci z učnimi težavami (v nadaljevanju učenci z UT) so opredeljeni kot heterogena skupina otrok z različnimi kognitivnimi, socialnimi, emocionalnimi in drugimi značilnostmi, ki imajo pri učenju pomembno večje težave kot njihovi vrstniki.
Za učence z UT so pomoč, podpora in prilagoditve opredeljene v dokumentu Koncept dela: učne težave v osnovni šoli (2008), ki je za OŠ zavezujoč dokument in določa kontinuum pomoči učencem z UT.
Za inkluzivno izobraževanje je pomembno, da je pomoč otrokom z UT čim bolj zgodna, čim bolj prilagojena, čim manj opazna, čim bliže učencu in da se izvaja čim krajši čas, a intenzivno.
Šola na podlagi Koncepta dela izdela za učenca Izvirni delovni projekt pomoči.
Več o dokumentu Koncept dela: učne težave v osnovni šoli si preberite na spletni strani MIZS:
Pripravila: Renata Štritof